UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt.


Tel/Phone: +36 1 205 6330
Email: unitef@unitef.hu

Cím/Address: H-1119 Budapest, Bornemissza tér 12.

  • White Google+ Icon
  • Twitter Clean

1/9

1/3
Autópályák, utak
  • M0 körgyűrű 
  • ​M1-M7 elválási csp-Tata szakasz 3. forgalmi sáv
  • M1-M7 megvalósíthatósági tanulmány
  • M15 autópálya
  • M2 Vác- Parassapuszta nyomvonal
  • M3 Polgár-Országhatár nyomvonal
  • M3 Gyöngyös - Füzesabony 85,1 - 96,0 km sz. közötti szakasz kiviteli terv
  • M3 Füzesabony-Polgár szakasz kiviteli terv
  • M3 Görbeháza-Nyíregyháza projekt 210-226 kmsz. közötti szakasz kiviteli tervek
  • M3 Nyíregyháza-Országhatár nyomvonal 
  • M3 Vásárosnamény-Záhony gyorsforgalmi út 
  • M30 M3-Miskolc szakasz kiviteli terv
  • M31 M0-Gödöllő szakasz eng. és kiviteli tervek
  • M43 Szeged-Tisza szakasz engedélyezési terv
  • M6 Dunaújváros-Pécs  tanulmány és RKHT
  • M6-M0 - Érdi-tető szakasz eng. és kiviteli tervek
  • M6 Szekszárd-Bóly szakasz engedélyezési és kiviteli tervek
  • M60 Bóly-Szentlőrinc szakasz eng. tervek
  • M60 Bóly-Pécs Dél szakasz kiviteli tervek
  • M60 Pécs-Barcs tanulmányterv, KHT
  • M7 Balatonkeresztúr-Letenye eng. terv
  • M7 Nagykanizsa-Becsehely kiviteli tervek
  • M70 Letenye-Tornyiszentmiklós tanulmányterv
  • M8 6. sz.-51. sz. főutak között tanulmányterv
  • M8 Körmend-országhatár eng. és kiviteli tervek
  • 83. sz. főút Pápa-Győr engedélyezési és tender terv (folyamatban)  
  • M85 döntéselőkészítő, tanulmányterv és engedélyezési terv készítése
  • M86 gyf. út Szeleste-Csorna szakasz
M0 körgyűrű

 

  • M0 útgyűrű Déli szektor (M1-M5 között) teljes szakaszának 1994-es átadását – 2x2 forgalmi sáv fizikai elválasztás és leállósáv nélkül – követően a pálya igénybevétele rohamosan megnövekedett. A fizikai elválasztás hiánya miatt igen gyakran, súlyos balesetek nehezítették vagy éppen állították meg a forgalmat a pályán. A 2000-es évek elején, ennek változtatására először egy minimális helyigényű fizikai elválasztás kialakítása készült el, majd elindult a második pálya tervezése és kivitelezése, melynek eredményeként megvalósult 2x3 forgalmi sávot, középen elválasztósávot és mindkét oldalon leállósávot tartalmazó autóút szakasz.

  • M0  útgyűrű Keleti szektor                          (M5 és M3 között) megvalósítását a Fővároson áthaladó tranzit teherforgalom csökkentése, megszűntetése tette szükségessé. A Déli szektor első szakaszának átadását követően rögtön elindult a lehetséges nyomvonalak keresése, de csak a ’90-es évek második felében gyorsult fel az előkészítés, amikor is elindult az egyes szakaszok engedélyezési terveinek elkészítése. Ezzel az „M0-M3 gödöllői átkötés” néven elindult az M31 autópálya megvalósítása is.
  • M0 útgyűrű Északi szektor (M3-10. sz. főút között), ez a szektor a legváltozatosabb adottságokkal és funkciókkal rendelkező szakaszokat tartalmazza. Az első megépült szakasz – az M3 autópálya-2. sz. főút között – biztosította a Főváros északi agglomerációs forgalmának lebonyolítását. A forgalomnak átadott második szakasz – a Megyeri-híd és a 4. sz. főút-M3 autópálya közötti Keleti szektori szakasz – átadásával kapcsolta be Észak-Budát a gyűrűirányú forgalomba, tehermentesítve az Árpád-hidat. A harmadik szakasz dombvidéki jelleggel, alagutak és völgyhidak építésével valósulhat meg a 11. sz. és 10. sz. főutak között, melynek tervezése jelenleg folyik.
  • M0 útgyűrű Nyugati szektor (10. sz. főút-M1 között) a 11.sz. – 10.sz. főutak közötti szakaszhoz hasonlóan – domb- és hegyvidéki környezetben vezetett autóút, bár jelenleg még csak a tanulmánytervi nyomvonalak vizsgálata van folyamatban. A domborzati-, tájvédelmi- és beépítési adottságok miatt a pálya leginkább alagutakban képzelhető el, kivéve a Budakeszitől délre eső szakaszon. Ez a szektor, a megvalósítását követően, várhatóan a Főváros és az érintett agglomerációs települések kapcsolatának közlekedésében tölt be majd jelentős szerepet.
  • M0-M6 Érdi tető
Országos jelentőségű utak
  • ​2-12. sz. főutak különszintű csomópont

  • 8. sz. főút Veszprém-országhatár szakasz

  • 8. sz. főút Herend – Jánosháza közötti szakasz

  • 11. sz. főút különszintű csomópont

  • 21. sz. főút előzési szakasz

  • 61-74. sz. főutak Nagykanizsát elkerülő szakasz

  • 71. sz. főút Keszthelyt elkerülő szakasz

  • 71. sz. főút Balatonalmádi és Balatonfüred átkelési szakaszok burkolat megerősítés

  • 73. sz. főút (6+300 - 10+735) korszerűsítése

  • 86. sz. főút Egyházasrádóc – Szombathely szakasz

  • 89. sz. főút Szombathely elkerülés

  • 405. sz. főút

  • 51. sz. főút Dunavecse-Apostag elkerülő 

  • NKS - Nemzeti Közlekedési Stratégia

Egyéb utak, közlekedési létesítmények
  • ​Budakalász CORA bevásárló központ 11. sz. főút - M0 csomópontrendszer

  • Fóti CORA áruház belső úthálózata

  • Budakalász - Pomáz elkerülő út t

  • Dunakeszi repülőtér belső úthálózat

  • Dunakeszi AUCHAN Áruház

  • Autópálya mérnökségi telepek belső úthálózata

  • Szolnoki repülőtér burkolatépítési terv

  • Üzemanyagtöltő állomások

  • Porsche Hungária belső úthálózat

  • Berlin Buch kórház belső úthálózat terv 

  • Budakalász METRO áruház közúti kapcsolatrendszere és közműellátása

  • Bp Munkás körút (Nagykőrösi-Veres P. út)
  • Bp XI. kerület Etele tér metró kapcsolat
  • Bp XI. kerület Külső Bartók Béla út 
Vasúttervezés
Pályatervezés
  • Szolnok-Szajol vasútvonal rekonstrukció

  • ​Szolnok vasúti csomópont

  • Szolnok állomás rekonstrukció

  • Miskolc állomás rekonstrukció

  • Biatorbágy – Tata vasúti vonalszakasz rekonstrukciója

  • Bp.- Szolnok vasútvonal rekonstrukció

  • Rákoscsaba-Lökösháza rekonstrukció

  • Püspökladány – Nyíregyháza vasútvonal korszerűsítés 

  • A Balaton kötöttpályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása

  • Nyíregyháza – Záhony vasútvonal korszerűsítés szintbeli útátjárók és új külön szintű keresztezések

  • Ferencváros – Kelenföld vonalszakasz vasúti pálya engedélyezési tervei

  • Dinnyés – Székesfehérvár vasútvonalszakasz és a 62.sz.főút új külön szintű keresztezése

  • Budapest – Cegléd – Szolnok vasútvonal

  • Ágfalva-Nagykanizsa vasútvonal alépítmény-helyreállítás

  • M6 autópálya Szekszárd – Bóly vasúti átjárók és vasúti műtárgyak

  • Szajol – Debrecen vasútvonal korszerűsítése

  • Gyoma – Békéscsaba vasútvonal korszerűsítése

  • 100 sz. vasútvonal Kőbánya-Kispest – Szolnok szakasz elővárosi célú korszerűsítése

  • Hatvan – Miskolc Tiszai pu.vonalszakasz

  • EUROVEGAS közlekedési kapcsolatainak tervezése feladat részeként vasút alatti 2x2 sávos közúti aluljáró és szintbeli meglévő vasúti keresztezés és alépítmény korszerűsítése


 

Intermodális csomópontok
  • Kaposvár IMCS
  • Nyíregyháza IMCS
Metró tervezés
  • 4.sz metró Keleti pu.-Bosnyák tér
  • 4.sz metró aluljárók, liftek, mélygarázsok

Út-, autópálya, vasút- és 

metrótervezés

004 Szeged CORA