top of page
M0 Észak, budakalászi völgyhíd
B775 j. felüljáró a Barát-patak, 11 sz. főút, H5 szentendrei HÉV vonal és 1115 j. ök. út felett az M0 autóút 77+495,41 km szelvényében

 

A tervezett felüljáró hétnyílású, nyolctámaszú, folytatólagos többtámaszú gerendahíd monolit vasbeton alépítményekkel. Felszerkezete két, különálló ortotróp pályalemezes acél szekrénytartó.

 A hídszerkezet teljes hossza: bal pálya műtárgya 633,16m, jobb pálya műtárgya 625,54m,

Hídszélesség: 15,64-17,14 m

Szerkezeti magasság: 4,12 m

Támaszközök: 68,0 – 4x108,0 – 76,0 – 52,0m

A híd az M0 autóút forgalmát vezeti át a Barát-patak, a 11 sz. főút, a H5 szentendrei HÉV vonal, valamint a 1118 j. önkormányzati út felett..

Beruházó: NIF Zrt.

Dátum: 2016-2018.

Tervező: UNITEF’ 83 Zrt.

Tervezők: Bartus Róbert Irodaigazgató, Baranovszky Ádám felelős tervező, Kővári Ákos acélszerkezeti tervező, Halwax András (vasbeton szerkezetek), Szepessy Gábor (statika, földrengés számítás), Tóth Domonkos (látványtervek)

bottom of page