top of page
M8 gyorsforgalmi út M7-Dunaújváros között

Előzetes Régészeti Dokumentáció, környezeti hatástanulmány, Natura 2000 érintettség vizsgálat (KHT),

közúti biztonsági hatásvizsgálat, engedélyezési- és kiviteli tervek készítése

Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya és Dunaújváros közötti kb. 60 km hosszú egybefüggő, új nyomvonalú (fizikai elválasztással rendelkező) szakasz 2x2 sávos kialakítású engedélyezési tervének elkészítése, a kapcsolódó szakági közműkiváltási, környezetvédelmi, vízépítési, műtárgy építési, és egyéb tervek elkészítésével kompletten, valamint jogerős építési engedély megszerzése, továbbá opcionális feladatként az engedélyes terv alapján kiviteli terv készítése. A tervezési feladat részét képezi a szakaszhoz kapcsolódóan, mérnökségi telep és pihenők terveinek elkészítése.

Tervezők:

1.szakasz; M7 autópálya – 35+000 km sz. között UNITEF’83 Zrt.

2.szakasz; 35+000 – 57+887 km sz. között FŐMTERV Zrt.

Gyorsforgalmi út paraméterek

Koronaszélesség: 2x2 sáv, 20.00 m

tervezési sebesség: 130 km/h

UNITEF’83 Zrt szakasza:

Különszintű csomópontok:

M7 autópálya – 71. sz. főút -710. sz. főút  csomópont rendszer

M8 gyorsforgalmi út – 6301. j. út csomópont

M8 gyorsforgalmi út – 6307. j. út csomópont

A híd műtárgyakról a Híd-, műtárgy, és tartószerkezetek fejezetben található részletes leírás.

Csatlakozó létesítmények:

Kastély pihenő (komplex pihenővé fejleszthető I. ütemben egyszerű)

Mezőfalva pihenő (komplex)

Sárbogárdi Mérnökségi Telep és Rendőrség

Tervezés ideje:  2019-2022

Tervezők (Unitef’83 Zrt.):

Major Gábor (projektvezető)

Tibola Péter (szakasz projektvezető)

Szakági felelős tervezők: Bejek Miklós, Kovács Valentin,Vajnorák Bálint, Beretka Krisztián,Tomasovszki János, Cseppely Nóra, Gáti Anna, Nagy László, Naszády Gábor, Jurányi Erika, Káposztás Zoltán

 

bottom of page