M8 gyorsforgalmi út M7-Dunaújváros között
Előzetes Régészeti Dokumentáció, környezeti hatástanulmány, Natura 2000 érintettség vizsgálat (KHT),
közúti biztonsági hatásvizsgálat, engedélyezési- és kiviteli tervek készítése
Az M8 gyorsforgalmi út M7 autópálya és Dunaújváros közötti kb. 60 km hosszú egybefüggő, új nyomvonalú (fizikai elválasztással rendelkező) szakasz 2x2 sávos kialakítású engedélyezési tervének elkészítése, a kapcsolódó szakági közműkiváltási, környezetvédelmi, vízépítési, műtárgy építési, és egyéb tervek elkészítésével kompletten, valamint jogerős építési engedély megszerzése, továbbá opcionális feladatként az engedélyes terv alapján kiviteli terv készítése. A tervezési feladat részét képezi a szakaszhoz kapcsolódóan, mérnökségi telep és pihenők terveinek elkészítése.
Tervezők:
1.szakasz; M7 autópálya – 35+000 km sz. között UNITEF’83 Zrt.
2.szakasz; 35+000 – 57+887 km sz. között FŐMTERV Zrt.
Gyorsforgalmi út paraméterek
Koronaszélesség: 2x2 sáv, 20.00 m
tervezési sebesség: 130 km/h
UNITEF’83 Zrt szakasza:
Különszintű csomópontok:
M7 autópálya – 71. sz. főút -710. sz. főút csomópont rendszer
M8 gyorsforgalmi út – 6301. j. út csomópont
M8 gyorsforgalmi út – 6307. j. út csomópont
A híd műtárgyakról a Híd-, műtárgy, és tartószerkezetek fejezetben található részletes leírás.
Csatlakozó létesítmények:
Kastély pihenő (komplex pihenővé fejleszthető I. ütemben egyszerű)
Mezőfalva pihenő (komplex)
Sárbogárdi Mérnökségi Telep és Rendőrség
Tervezés ideje: 2019-2022
Tervezők (Unitef’83 Zrt.):
Major Gábor (projektvezető)
Tibola Péter (szakasz projektvezető)
Szakági felelős tervezők: Bejek Miklós, Kovács Valentin,Vajnorák Bálint, Beretka Krisztián,Tomasovszki János, Cseppely Nóra, Gáti Anna, Nagy László, Naszády Gábor, Jurányi Erika, Káposztás Zoltán