7) M0-M5 autópálya csomópont
M7 Fonyod
M1-M7 Egerut
33)_M0_Észak_Dunakeszi_csomópont_-_Auchan
6) M0 körgyűrű  4 sz. út elkerülő +++
M7 Erd
M0-Csomori HEV
8) M0-M5 autópálya csomópont 2
M0-M6_01
M0-11_02
M0-4
14) M 30 highway
11) M3 autópálya nagyfügedi csomópont rajz
13) M30 Sajó híd
M0-51
9) M3 - M30 autópálya csomópont
M0-M5
M0-M6_02
fóti csp rajz
4)_Lupa_szigeti_csomópont
12) M3 Füzesabony - Polgár elválási csomópont +++
10) M3 - M30 autópálya Füzesabony-Polgár Tierney Clark díjas
M6-M0terkep
kerülő +++
lupasziget-09 (1)
lupasziget-09 (1)

press to zoom
HPIM3675
HPIM3675

press to zoom
11
11

press to zoom
lupasziget-09 (1)
lupasziget-09 (1)

press to zoom
1/7
002_Budakalász_Cora
002_Budakalász_Cora

press to zoom
004 Szeged CORA
004 Szeged CORA

press to zoom
003 Törökbálinti CORA
003 Törökbálinti CORA

press to zoom
002_Budakalász_Cora
002_Budakalász_Cora

press to zoom
1/3
1_A_03
1_A_03

press to zoom
2_A_08
2_A_08

press to zoom
áttekintő térkép
áttekintő térkép

press to zoom
1_A_03
1_A_03

press to zoom
1/4
felülnézet
felülnézet

press to zoom
Nyíregyháza kép2
Nyíregyháza kép2

press to zoom
KAP4
KAP4

press to zoom
felülnézet
felülnézet

press to zoom
1/7

press to zoom

press to zoom

press to zoom

press to zoom
1/3
Autópályák, utak
M0 körgyűrű

 

  • M0 útgyűrű Déli szektor (M1-M5 között) teljes szakaszának 1994-es átadását – 2x2 forgalmi sáv fizikai elválasztás és leállósáv nélkül – követően a pálya igénybevétele rohamosan megnövekedett. A fizikai elválasztás hiánya miatt igen gyakran, súlyos balesetek nehezítették vagy éppen állították meg a forgalmat a pályán. A 2000-es évek elején, ennek változtatására először egy minimális helyigényű fizikai elválasztás kialakítása készült el, majd elindult a második pálya tervezése és kivitelezése, melynek eredményeként megvalósult 2x3 forgalmi sávot, középen elválasztósávot és mindkét oldalon leállósávot tartalmazó autóút szakasz.

  • M0  útgyűrű Keleti szektor                          (M5 és M3 között) megvalósítását a Fővároson áthaladó tranzit teherforgalom csökkentése, megszűntetése tette szükségessé. A Déli szektor első szakaszának átadását követően rögtön elindult a lehetséges nyomvonalak keresése, de csak a ’90-es évek második felében gyorsult fel az előkészítés, amikor is elindult az egyes szakaszok engedélyezési terveinek elkészítése. Ezzel az „M0-M3 gödöllői átkötés” néven elindult az M31 autópálya megvalósítása is.
  • M0 útgyűrű Északi szektor (M3-10. sz. főút között), ez a szektor a legváltozatosabb adottságokkal és funkciókkal rendelkező szakaszokat tartalmazza. Az első megépült szakasz – az M3 autópálya-2. sz. főút között – biztosította a Főváros északi agglomerációs forgalmának lebonyolítását. A forgalomnak átadott második szakasz – a Megyeri-híd és a 4. sz. főút-M3 autópálya közötti Keleti szektori szakasz – átadásával kapcsolta be Észak-Budát a gyűrűirányú forgalomba, tehermentesítve az Árpád-hidat. A harmadik szakasz dombvidéki jelleggel, alagutak és völgyhidak építésével valósulhat meg a 11. sz. és 10. sz. főutak között, melynek tervezése jelenleg folyik.
  • M0 útgyűrű Nyugati szektor (10. sz. főút-M1 között) a 11.sz. – 10.sz. főutak közötti szakaszhoz hasonlóan – domb- és hegyvidéki környezetben vezetett autóút, bár jelenleg még csak a tanulmánytervi nyomvonalak vizsgálata van folyamatban. A domborzati-, tájvédelmi- és beépítési adottságok miatt a pálya leginkább alagutakban képzelhető el, kivéve a Budakeszitől délre eső szakaszon. Ez a szektor, a megvalósítását követően, várhatóan a Főváros és az érintett agglomerációs települések kapcsolatának közlekedésében tölt be majd jelentős szerepet.
  • M0-M6 Érdi tető
Országos jelentőségű utak
Egyéb utak, közlekedési létesítmények
Vasúttervezés
Pályatervezés
  • Szeged - Hódmezővásárhely tram-train

  • Békéscsaba-Lőkösháza vasútvonal rekonstrukció

  • Szombathely – Kőszeg vasútvonal korszerűsítésének engedélyezési és kiviteli szintű tervei

  • Szolnok-Szajol vasútvonal rekonstrukció

  • ​Szolnok vasúti csomópont

  • Szolnok állomás rekonstrukció

  • Miskolc állomás rekonstrukció

  • Biatorbágy – Tata vasúti vonalszakasz rekonstrukciója

  • Bp.- Szolnok vasútvonal rekonstrukció

  • Rákoscsaba-Lökösháza rekonstrukció

  • Püspökladány – Nyíregyháza vasútvonal korszerűsítés 

  • A Balaton kötött-pályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása

  • Nyíregyháza – Záhony vasútvonal korszerűsítés szintbeli útátjárók és új külön szintű keresztezések

  • Ferencváros – Kelenföld vonalszakasz vasúti pálya engedélyezési tervei

  • Dinnyés – Székesfehérvár vasútvonalszakasz és a 62.sz.főút új külön szintű keresztezése

  • Budapest – Cegléd – Szolnok vasútvonal

  • Ágfalva-Nagykanizsa vasútvonal alépítmény-helyreállítás

  • M6 autópálya Szekszárd – Bóly vasúti átjárók és vasúti műtárgyak

  • Szajol – Debrecen vasútvonal korszerűsítése

  • Gyoma – Békéscsaba vasútvonal korszerűsítése

  • 100 sz. vasútvonal Kőbánya-Kispest – Szolnok szakasz elővárosi célú korszerűsítése

  • Hatvan – Miskolc Tiszai pu. vonalszakasz

  • EUROVEGAS közlekedési kapcsolatainak tervezése feladat részeként vasút alatti 2x2 sávos közúti aluljáró és szintbeli meglévő vasúti keresztezés és alépítmény korszerűsítése


 

Intermodális csomópontok
  • Kaposvár IMCS
  • Nyíregyháza IMCS
Metró tervezés
  • 4.sz metró Keleti pu.-Bosnyák tér
  • 4.sz metró aluljárók, liftek, mélygarázsok

Út-, autópálya, vasút- és metrótervezés